Jak z pomocą Internetu zdobyć klientów w nowej rzeczywistości? Bezpłatne szkolenie dla przedsiębiorców | Invest Dzierżoniów

Jak z pomocą Internetu zdobyć klientów w nowej rzeczywistości? Bezpłatne szkolenie dla przedsiębiorców

Zapraszamy dzierżoniowskich przedsiębiorców i osoby zamierzające rozpocząć działalność gospodarczą na bezpłatne szkolenie: "Jak z pomocą Internetu zdobyć klientów w nowej rzeczywistości?". Odbędzie się ono 9 września o godz. 11:00 poprzez platformę: Google Meet - Firmy Jutra. Szkolenie to efekt zaangażowania dzierżoniowskiego urzędu w program Firmy Jutra, uruchomionego dzięki współpracy Google, Polskiego Funduszu Rozwoju i Operatora Chmury Krajowej.

Wybierając się w internetową podróż w poszukiwaniu nowych klientów, bardzo często skupiamy się na celu zamiast na poszczególnych etapach tej wyprawy. Łatwo jest w ten sposób przegapić istotne szczegóły, dzięki którym możemy nasz cel osiągnąć znacznie szybciej i z lepszym skutkiem.

W trakcie szkolenia dowiesz się:

  • jakie kluczowe elementy odpowiadają na stronie internetowej za widoczność w wynikach wyszukiwania;
  • co sprawia, że użytkownicy chętniej odwiedzają strony internetowe i dokonują zamierzonych przez nas działań;
  • co sprawia, że użytkownicy rezygnują z zapoznania się z ofertą;
  • jak sprawdzić, czego dokładnie szukają twoi odbiorcy i o co pytają wyszukiwarkę;
  • jakie narzędzia warto w tym celu wykorzystać?

Po zakończeniu szkolenia każdy z uczestników, może otrzymać dostęp do unikalnych materiałów szkoleniowych, a po zapisaniu się do programu, także do kursu wideo, poświęconego analityce i reklamie w internecie oraz możliwość wzięcia udziału w dyżurach eksperckich i indywidualnych konsultacjach z doradcą Google. Zapisz się!

Aby zapisać się na szkolenie wystarczy kliknąć w link.

Całość jest bezpłatna i bez zobowiązań - można zrezygnować w każdej chwili. 

Zdjęcie przedstawiające trenera Kamila Nadolskiego

Prelegent: Kamil Nadolski 
Doradca w programie Firmy Jutra

Doświadczenie zdobywał w ogólnopolskich mediach (Grupa TVN, TVP, Newsweek, Rzeczpospolita, Onet.pl), a także we współpracy z uczelniami wyższymi i organizacjami pozarządowymi. Na co dzień pomaga w rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw, wskazując możliwości wykorzystania marketingu internetowego i nowych technologii. 
 

Data publikacji: 29.08.2021 18:06:10
Utworzone przez: mkrupska
Data aktualizacji: 20.09.2021 10:23:50
Liczba odsłon: 7