Top 10 funkcji w Excelu dla księgowości, kadr i rozliczeń | Invest Dzierżoniów

Top 10 funkcji w Excelu dla księgowości, kadr i rozliczeń

W Internecie dostępna jest statystyka, mówiąca, że Excela używa trochę ponad 1 miliard osób na całym świecie. Jest to jedno z najbardziej popularnych narzędzi biurowych. Z uwagi na to, jak bardzo Excel jest rozbudowany, może budzić respekt. Dołącz do prowadzonych przeze mnie sesji szkoleniowych, gdzie wspólnie przejdziemy drogę „Od zera do Excelowego bohatera”. W czasie tej sesji, zajmiemy się dziesięcioma najbardziej użytecznymi narzędziami dla działów księgowości, rozliczeń i kadr. Każdą z 10 funkcji omówimy dokładnie, stosując ją w odpowiedni sposób na przykładach.

Termin: 27 stycznia 2025 r., godz. 9:00 - 11:00

Czego się dowiesz i nauczysz?

  • Jakich funkcji warto używać w codziennej pracy?
  • Poznasz 10 najbardziej użytecznych funkcji dla działów rozliczeń, księgowości i kadr.

Do kogo skierowane jest szkolenie?

  • pracowników działów księgowości,
  • kierowników i planerów produkcji,
  • osób rozliczających czas pracy w obrębie firmy,
  • aspirujących analityków danych,
  • analityków biznesowych,
  •  BI developerów,
  • wszystkich osób zainteresowanych rozwijaniem swoich kompetencji.

Webinarium jest bezpłatne a uczestnicy otrzymają certyfikat udziału w szkoleniu.
Zapisy na szkolenie odbywają się poprzez platformę szkoleniową Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości.

Data publikacji: 21.01.2025 12:53:49
Utworzone przez: mkrupska
Data aktualizacji: 21.01.2025 13:00:32
Liczba odsłon: 11