Excel w dziale HR: 5 funkcji i 5 narzędzi w Excelu dla Hr-ów | Invest Dzierżoniów

Excel w dziale HR: 5 funkcji i 5 narzędzi w Excelu dla Hr-ów

Poznaj kluczowe funkcje oraz narzędzia, które każdy specjalista HR powinien opanować! W ramach szkolenia organizowanego wraz z Polską Fundacją Przedsiębiorczości pn."5 funkcji i 5 narzędzi w Excelu dla Hr-ów" skupisz się na praktycznych zastosowaniach, takich jak funkcje czasu i daty, przekształcanie tekstu w kolumny, formatowanie warunkowe oraz wykresy przebiegu w czasie. Dzięki zdobytym umiejętnościom zaoszczędzisz czas i podniesiesz efektywność w codziennej pracy działu HR.

Termin: 10 września, godz. 9:00 - 11:00

Agenda szkolenia

  • 09:00 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
  • 09:00 Funkcje w pracy kadrowca: Dni.Robocze, Dni Robocze, Dzień.roboczy, Nr.Ser.Ost.Dn.Mies, Dziś/Data/Miesiąc/Rok/Dzień, Data.różnica
  • 10:00 Narzędzia w pracy kadrowca: Tekst jako kolumny/ Wypełnianie błyskawiczne, Formatowanie warunkowe, Tabele przestawne, Wykresy przebiegu w czasie, Serie danych
  • 11:00 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia

Do kogo skierowane jest szkolenie?

  • pracowników personalnych,
  • pracowników rekrutacji,
  • pracowników administracji,
  • kierowników,
  • pracowników administracji publicznej,
  • wirtualnych asystentek,
  • wszystkich pracujących z danymi osobowymi,
  • wszystkich osób które kiedykolwiek musiały, lub będą musieć przygotować raport HR,
  • osób, które chcą w łatwy sposób rozwinąć swoje kompetencje i zwiększyć swoje szanse na rynku pracy.

Więcej informacji oraz rejestracja na szkolenie na stronie Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości

 

Data publikacji: 02.08.2022 09:24:48
Utworzone przez: estraszak
Data aktualizacji: 03.08.2022 09:10:49
Liczba odsłon: 2