Poznaj kluczowe funkcje oraz narzędzia, które każdy specjalista HR powinien opanować! W ramach szkolenia organizowanego wraz z Polską Fundacją Przedsiębiorczości pn."5 funkcji i 5 narzędzi w Excelu dla Hr-ów" skupisz się na praktycznych zastosowaniach, takich jak funkcje czasu i daty, przekształcanie tekstu w kolumny, formatowanie warunkowe oraz wykresy przebiegu w czasie. Dzięki zdobytym umiejętnościom zaoszczędzisz czas i podniesiesz efektywność w codziennej pracy działu HR.
Termin: 10 września, godz. 9:00 - 11:00
Agenda szkolenia
- 09:00 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
- 09:00 Funkcje w pracy kadrowca: Dni.Robocze, Dni Robocze, Dzień.roboczy, Nr.Ser.Ost.Dn.Mies, Dziś/Data/Miesiąc/Rok/Dzień, Data.różnica
- 10:00 Narzędzia w pracy kadrowca: Tekst jako kolumny/ Wypełnianie błyskawiczne, Formatowanie warunkowe, Tabele przestawne, Wykresy przebiegu w czasie, Serie danych
- 11:00 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia
Do kogo skierowane jest szkolenie?
- pracowników personalnych,
- pracowników rekrutacji,
- pracowników administracji,
- kierowników,
- pracowników administracji publicznej,
- wirtualnych asystentek,
- wszystkich pracujących z danymi osobowymi,
- wszystkich osób które kiedykolwiek musiały, lub będą musieć przygotować raport HR,
- osób, które chcą w łatwy sposób rozwinąć swoje kompetencje i zwiększyć swoje szanse na rynku pracy.
Więcej informacji oraz rejestracja na szkolenie na stronie Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości