Agencja NPROFIT, prowadząca ogólnopolską kampanię #bądźwidoczny kierowaną do przedsiębiorców, opublikowała już III część bezpłatnego poradnika. W całości została poświęcona treści w e-commerce.
Wiele osób nie zdaje sobie sprawy, że atrakcyjność treści umieszczanych na stronie może być jednym z czynników wpływających na dokonanie zakupów. Jak wiadomo e-commerce to szeroko pojęty handel internetowy. To przede wszystkim sklepy internetowe prowadzące sprzedaż B2B, C2C oraz C2B. Rynek ten na przestrzeni lat rozwijał się w zawrotnym tempie. Obecna sytuacja przyczyniła się do kolejnych wzrostów. Niewątpliwe firmy
powinny zaistnieć w Internecie, bez różnicy czy to lokalny biznes, czy globalny. W ostatnim czasie wielu przedsiębiorców stanęło przed wyborem przeniesienia biznesu do Internetu. Jednak jak się wyróżnić na tle konkurencji? Odpowiedź na to pytanie można znaleźć w bezpłatnym poradniku, dostępnym na stronie internetowej NPPROFIT.
Kampania #bądźwidoczny została przygotowana z myślą o małych i średnich przedsiębiorstwach, które znalazły się w niestabilnej sytuacji, wywołanej przez pandemię koronawirusa. Wiele firm musiało zmodyfikować swoje plany, zdecydować się na szybką reorganizację, czy zmianę profilu działalności.
Agencja NPROFIT podpowiada jak wyróżnić się w Internecie. Z uwagi na zainteresowanie przedsiębiorców w 2021 roku odbędzie się II edycja kampanii. Obok Agencji NPROFIT do grona organizatorów dołączy również platforma Terdeals.com.