Zapraszamy dzierżoniowskich przedsiębiorców na webinar inspiracyjny „OSWOIĆ „NOWĄ NORMALNOŚĆ”. Jak stworzyć optymalne środowisko pracy, ułatwiające błyskawiczne reagowanie na zmiany, z wykorzystaniem programu Trello?”. Szkolenie odbędzie się 3 grudnia 2020 roku. Liczba miejsc ograniczona - decyduje kolejność zgłoszeń!
Choć mamy silną potrzebę sprecyzowania tego, jak będzie wyglądała post-covidowa rzeczywistość, kształt naszej „nowej normalności” nie jest jeszcze w pełni znany. Istnieją pewne tendencje, jak np. postępująca cyfryzacja różnych obszarów działalności organizacji czy zmiany w postawach konsumentów i pracowników, jednak to wciąż za mało, by przewidzieć z jakimi zawirowaniami i rynkowymi turbulencjami przyjdzie nam się jeszcze mierzyć. Jak więc planować działania, które mogą stanowić o „być albo nie być” organizacji? Przystosowani żyją dłużej, ale jak przystosować się do tego, co nieznane i niespodziewane?
Poruszanie się po grząskim gruncie niepewności wymaga od organizacji nabycia nowego rodzaju umiejętności, w której kluczowa jest szybka reakcja – w podejmowaniu decyzji, adaptowaniu się do zmian, dostarczaniu wartości Klientom, redukowaniu kosztów.
Zapraszamy na webinar inspiracyjny „Oswoić „nową normalność”. Jak stworzyć optymalne środowisko pracy, ułatwiające błyskawiczne reagowanie na zmiany, z wykorzystaniem programu Trello?”. W ramach webinaru dowiedzą się Państwo, jak zwiększyć zdolność organizacji do elastycznego reagowania na trudne do przewidzenia wyzwania i stworzyć sprzyjające ku temu środowisko pracy przy pomocy programu Trello.
PROGRAM WEBINARU:
Jakim wyzwaniom musi sprostać dzisiejszy przedsiębiorca?
- Obecność w sieci
- Znać przepisy i regulacje prawne
- Znać podstawy marketingu
- Prowadzić social media
- Być człowiekiem z pasją i czasem na jej realizację
Jak stawić czoła wymaganiom wielozadaniowego świata, przed jakimi stają przedsiębiorcy?
Czym jest Trello – teoria
- Jak działa aplikacja?
- Sposób pracy w oparciu o metodę Kanban
- Wykorzystanie Trello w pracy indywidualnej, zespołowej, projektowej
Jak działa Trello w praktyce:
- Zarządzenie sobą w czasie
- Zarządzanie kosztami
- Zarządzanie zespołem
Termin: 03.12.2020 godz. 10:30-12:30
Organizator: PROFES (https://profes.com.pl/)
Realizacja: przy użyciu programu MS Teams
Zarejestruj się na szkolenie