Wałbrzyska Specjalna Strefa Ekonomiczna "INVEST-PARK" wspólnie z partnerami zaprasza na bezpłatne webinaria. Przedsiębiorcy mogą skorzystać z wielu ciekawych szkoleń prowadzonych w bezpiecznej formule online.
W najbliższych dniach odbędą się następujące webinaria:
"Jak złożyć i rozliczyć wniosek o dofinansowanie wynagrodzeń pracowników w wojewódzkich urzędach pracy (art.15g i 15gg ustawy) – praktyczne wskazówki dla przedsiębiorców, samorządów oraz ich służb kadrowych i finansowych" - 23 listopada br. o godzinie 12:00.
Agenda:
- Kto i kiedy może starać się o dofinansowanie do wynagrodzeń pracowników w wojewódzkich urzędach pracy.
- Dofinansowania do wynagrodzeń pracowników samorządowych jednostek kultury.
- Składasz wniosek o dofinansowanie pamiętaj o!
- Rozliczenie dofinansowania – kiedy, jak, gdzie?
“Chcesz prowadzić firmę? Z jakich ulg możesz skorzystać w ZUS?“ - 23 listopada 2020 r. od godziny 14.30
Agenda:
- Rejestracja działalności gospodarczej
- Rozliczanie i finansowanie składek – ulgi
- Obowiązki płatnika wobec ZUS – zgłoszenie/wyrejestrowanie z ubezpieczeń
- Podleganie do ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego
- Terminy i formy przekazywania dokumentów ubezpieczeniowych do ZUS
- PUE i ePUAP
- Kontakt z ZUS
- Po spotkaniu z ekspertem z ZUS zapraszamy na sesję Q&A.
Warsztaty odbędą się przy użyciu programu Zoom.
"Jak zorganizować pracę zdalną w dobie COVID 19? Wyzwania i obowiązki pracodawców" - 26 listopada 2020 r. w godz. 10:00 do 12:00.
Agenda:
- Praca zdalna vice praca hybrydowa: aspekty prawne.
- Zarządzanie zespołem zdalnym. Jak osiągać realne wyniki w wirtualnej rzeczywistości?
- Zasady komunikacji wewnętrznej w czasach kryzysu i pracy zdalnej.
- Jak wzmocnić zaangażowanie i motywację zdalnych zespołów?
- Zasady rekrutacji w świecie on-line.
- Zdalny onboarding. Jak zdalnie wdrożyć pracownika?
- Rola programów mentoringowych w zarządzaniu potencjałem zdalnych zespołów.
- Skuteczne zarządzanie zmianą: gwarantem efektywnej pracy zdalnej.
"ARP – wsparcie przedsiębiorców w prowadzeniu i rozwijaniu działalności" - 3 grudnia br. o godzinie 10:00-12:00
Agenda spotkania:
- ARP – standardowa oferta Finansowania: Pożyczki, Leasing, Faktoring, International Desk
- Finasowanie projektów inwestycyjnych, kapitału obrotowego, realizacja kontraktów, luki finansowanej powstałej w wyniku „split payment”.
- Parametryzator Pożyczkowy – instrukcja.
- Oferta tarczy antykryzysowej – krótkie przypomnienie.
- ARP Leasing:operacyjny, finansowy, zwrotny
- ARP Faktoring – dostępne możliwości.
- International Desk – strategia zagraniczna dla Przedsiębiorcy.
- Podsumowanie, zalety ARP, Q&A.