Netykieta i zasady skutecznej korespondencji biznesowej
Korespondencja mailowa w wielu firmach jest kluczowym narzędziem komunikacji. Z uwagi na brak wiedzy, bądź dbałości o jakość tych komunikatów, powstają różnego rodzaju nieporozumienia i błędy. Problemem wielu organizacji jest też tzw. „mejloza”, czyli nadmierna korespondencja, utrudniająca pracę i angażująca osoby niezainteresowane. Chcesz poznać podstawowe zasady savoir vivre korespondencji elektronicznej zapisz się na szkolenie pn. "Netykieta i zasady skutecznej korespondencji biznesowej" organizowane we współpracy z Polską Fundacją Przedsiębiorczości.
Termin: 10 września 2024 r. godz. 13:30 -15:00
Do kogo skierowane jest szkolenie?
- osób pracujących zdalnie
- pracowników posługujących się pocztą elektroniczną,
- wszystkich osób zainteresowanych rozwijaniem swoich kompetencji.
Agenda szkolenia
13:30 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
13:30 Czym jest savoir vivre?
13:45 Czym jest netykieta?
14:00 Znaczenie netykiety w korespondencji biznesowej
14:15 Powszechnie panujące standardy korespondencji służbowej
14:15 Rodzaje korespondencji mailowej
14:30 Jak sformułować temat maila?
14:45 Nadawanie nowego tematu i przekazywanie treści maila – zasady
15:00 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia
Więcej informacji oraz rejestracja na szkolenie na stronie Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości