Jak z pomocą Internetu zdobyć klientów w nowej rzeczywistości? Bezpłatne szkolenie dla przedsiębiorców
Zapraszamy dzierżoniowskich przedsiębiorców i osoby zamierzające rozpocząć działalność gospodarczą na bezpłatne szkolenie: "Jak z pomocą Internetu zdobyć klientów w nowej rzeczywistości?". Odbędzie się ono 9 września o godz. 11:00 poprzez platformę: Google Meet - Firmy Jutra. Szkolenie to efekt zaangażowania dzierżoniowskiego urzędu w program Firmy Jutra, uruchomionego dzięki współpracy Google, Polskiego Funduszu Rozwoju i Operatora Chmury Krajowej.
Wybierając się w internetową podróż w poszukiwaniu nowych klientów, bardzo często skupiamy się na celu zamiast na poszczególnych etapach tej wyprawy. Łatwo jest w ten sposób przegapić istotne szczegóły, dzięki którym możemy nasz cel osiągnąć znacznie szybciej i z lepszym skutkiem.
W trakcie szkolenia dowiesz się:
- jakie kluczowe elementy odpowiadają na stronie internetowej za widoczność w wynikach wyszukiwania;
- co sprawia, że użytkownicy chętniej odwiedzają strony internetowe i dokonują zamierzonych przez nas działań;
- co sprawia, że użytkownicy rezygnują z zapoznania się z ofertą;
- jak sprawdzić, czego dokładnie szukają twoi odbiorcy i o co pytają wyszukiwarkę;
- jakie narzędzia warto w tym celu wykorzystać?
Po zakończeniu szkolenia każdy z uczestników, może otrzymać dostęp do unikalnych materiałów szkoleniowych, a po zapisaniu się do programu, także do kursu wideo, poświęconego analityce i reklamie w internecie oraz możliwość wzięcia udziału w dyżurach eksperckich i indywidualnych konsultacjach z doradcą Google. Zapisz się!
Aby zapisać się na szkolenie wystarczy kliknąć w link.
Całość jest bezpłatna i bez zobowiązań - można zrezygnować w każdej chwili.
Prelegent: Kamil Nadolski
Doradca w programie Firmy Jutra
Doświadczenie zdobywał w ogólnopolskich mediach (Grupa TVN, TVP, Newsweek, Rzeczpospolita, Onet.pl), a także we współpracy z uczelniami wyższymi i organizacjami pozarządowymi. Na co dzień pomaga w rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw, wskazując możliwości wykorzystania marketingu internetowego i nowych technologii.