Marketing w małej firmie
Szkolenie pozwoli ci na znalezienie własnego pomysłu na prowadzenie marketingu w małej firmie. Zaplanowanie i strategia działań marketingowych z wykorzystaniem różnych mediów jest ważnym elementem budowania marki, pozyskiwania klientów i obserwatorów, rozpoznawalności i reputacji. Dowiesz się na co zwrócić szczególną uwagę budując i rozwijając biznes z wykorzystaniem social media. Poznasz pomysły na to, od czego rozpocząć działania marketingowe w małej firmie i jakie media wykorzystać.
Termin szkolenia: 31 października 2024 r., godz. 09:00 - 10:30
Czego się dowiesz i nauczysz?
- Od czego zacząć budowanie marketingu w małej firmie? Na co zwrócić uwagę?
- Dlaczego zaplanowanie marketingu i strategii jest ważne?
- Jakie media wykorzystać w małej firmie na starcie?
Do kogo skierowane jest szkolenie?
osób chcących otworzyć własną działalność gospodarczą,
mikro i małych przedsiębiorców,
właścicieli firm,
osób chcących zbudować rozpoznawalność swojej firmy w Internecie,
wszystkich osób zainteresowanych rozwijaniem swoich kompetencji.
Webinarium jest bezpłatne a uczestnicy otrzymają certyfikat udziału w szkoleniu.
Zapisy na szkolenie odbywają się poprzez platformę szkoleniową Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości.