Rekrutacja i zatrudnienie pracownika - O czym trzeba pamiętać?

Zatrudniając nowego pracownika musimy przygotować cały pakiet niezbędnych dokumentów. Chodzi oczywiście przede wszystkim o umowę o pracę. Ale nie tylko. Niezbędne będą informacje RODO, informacja o warunkach zatrudnienia, zapoznanie z przepisami zakładowymi, przepisami o równym traktowaniu oraz – jeśli jest taka potrzeba – także np. o monitoringu czy badaniu trzeźwości. Są też obowiązki inne niż informacyjne – np. zgłoszenie pracownika do ZUS, założenie odpowiedniej dokumentacji, badanie wstępne i wstępne szkolenie bhp. A jeśli zachodzi potrzeba, mogą być przydatne także dodatkowe dokumenty – jak np. formularz dla rodziców czy zakres obowiązków albo opis stanowiska. Jak zatem nie zapomnieć o niczym istotnym? Ten webinar, który nie tylko przypomina o obowiązkach związanych z zatrudnianiem pracownika, ale też je wyjaśnia – ze szczególnym naciskiem na te najważniejsze lub najbardziej problematyczne.
 
Termin szkolenia: 17 października w godzinach od 11:00 do 13:00
 
Do kogo skierowane jest szkolenie?
  • pracowników działów kadr i płac,
  • pracowników firm,
  • pracowników działów HR,
  • przedsiębiorców,
  • osób wracających na rynek pracy,
  • wszystkich osób zainteresowanych rozwijaniem swoich kompetencji.

Webinarium jest bezpłatne a uczestnicy otrzymają certyfikat udziału w szkoleniu.
Zapisy na szkolenie odbywają się poprzez platformę szkoleniową Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości.